„Modelul Insignia da dovada de un potential mare de vanzare chiar si in randul clientilor marcilor premium clasice”, afirma Alain Visser, vicepresedinte Opel in cadrul General Motors Europe.
In Germania, Opel a inregistrat rezultate deosebite in segmentul clasei medii: comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, vanzarile din primul trimestru au crescut cu 82%. Tehnologia de varf a modelului Insignia este deosebit de populara. „In acest mod, cu fiecare masina vanduta, Opel poate obtine cu ajutorul modelului Insignia marje de profit mai ridicate decat cu predecesorul sau. Acest aspect este foarte important pentru viitorul marcii Opel”, adauga Visser.
Aproximativ 56% dintre cumparatori aleg sistemul de iluminare de noua generatie Adaptive Forward Lighting (AFL+) cu noua functii. Alte 80% dintre comenzi includ sistemul de navigatie cu DVD si ecran color, 35% dintre clienti optand pentru sistemul de sasiu FlexRide. Aproape doua treimi dintre clientii modelului Insignia isi doresc ca autovehiculul lor sa fie echipat cu cele mai mari jante disponibile: 40% aleg jantele de 18 inch, fiecare al treilea cumparator optand pentru cele de 17 inch. Cel mai popular motor este, de departe, 2.0 CDTI de 160 cp, acesta fiind comandat de fiecare al treilea cumparator. In fine, jumatate dintre clienti opteaza pentru motoarele diesel.
Modelul Insignia Sports Tourer, versiunea break, este lansat acum in premiera la dealerii din intreaga Europa si este menit sa aduca un suflu nou in familia Insignia. Cel mai nou membru al gamei, modelul ecologic cu emisii reduse de gaze poluante, Insignia ecoFLEX, ofera performanta dinamica in schimbul unor emisii scazute de CO2 de numai 136 g/km. Acest lucru reflecta consumul de carburant de 5,2 litri la 100 km. Modelul va fi lansat pe piata in aceasta vara.
Situatia in Romania
Desi lansata la in a doua parte a primului trimestru din 2009 si in pofida contextului economic precar, Opel Insignia s-a vandut deja in peste 120 exemplare in Romania. Tendinta inregistrata in piata europeana, de crestere a vanzarilor versus concurenta, a fost inregistrata si in Romania, Opel Insignia inregistrand in clasa sa o pondere de 7% in martie, versus 5,9% in februarie. Pe langa succesul modelului Opel Insignia, la cresterea vanzarilor Opel (25,1% versus februarie), a contribuit si programul de casare. In cadrul acestui program, cel mai bine vandut model a fost Astra Classic, acesta ocupand o pondere de 70% din modelele Opel vandute.
Sursa: Opel
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro