Cutia de viteze a primit o treapta a doua mai scurta, pentru reactii mai bune in oras, iar treptele a patra si a cincea sunt mai lungi pentru a reduce consumul la viteza constanta, in afara oraselor. Aceste modificari tehnice sunt completate de caroseria coborata cu 20 mm fata de modelul normal si de optimizarea dirijarii fluxului de aer prin grilele spoilerului din fata. In plus, jantele mai usoare sunt incaltate de penuri cu rezistenta redusa la inaintare. Inginerii au reusit sa reduca masa masinii cu un total de 45 de kilograme.
Performantele dinamice sunt convenabile pentru o masina preponderent de oras. Acceleratia 0 - 100 km/h este posibila in 14 secunde, iar viteza maxima este de 166 km/h. Mult mai interesante sunt insa valorile consumului. Astfel, Corsa EcoFlex afiseaza un consum urban de 5,2 l/100 km. Consumul extraurban este de 3,3 litri/100 km, iar cel mediu este de 4 litri/100 km.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro