Noul Golf break afiseaza aceeasi parte frontala cu a versiunii hatchback, iar spatele este aproape identic cu al generatiei precendente. Cineva care nu cunoaste foarte bine masina nu va putea face diferenta doar pe baza stopurilor foarte usor modificate si cu un alt ranjament intern.
La data lansarii pe piata (deja se primesc comenzi in Germania), noul VW Golf Variant va putea fi echipat cu un propulsor turbo, pe benzina, de 1,4 litri si 122 CP si doua turbodiesel-uri de 105 CP, respectiv 140 CP. Pe parcurs vor fi introduse alte doua motoare, de 80 CP si 102 CP, urmand ca cel mai puternic model sa primeasca un motor turbo de 160 CP. In afara de transmisiile manuale oferite in echiparea standard, clientii vor putea opta pentru cutia DSG, in combinatie cu anumite propulsoare.
VW spune ca unul din avantajele principale ale acestei game de motorizari este economia de combustibil. De exemplu, motoarele de 122 CP si 160 CP afiseaza un consum mediu de 6,3 l/100 km, respectiv 6,4 litri/100 km. Aceste valori scad cu cateva sute de grame/km cand motoarele sunt cuplate la cutia DSG.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro
-
Problemă majoră la Tesla Cybertruck. Toate modelele vândute trebuie să se...
Sursa: wall-street.ro