Modelul compact al celor de la Audi a primit un nou motor turbodiesel, care se remarca prin consumul foarte redus de combustibil.
Audi A3Audi apeleaza la eficientizarea gamei de propulsoare prin aceeasi strategie cu a mai multor producatori auto - downsizing. Si cum, in vremuri de criza, oamenii vor prefera mai degraba un A3 decat un A4, modelul compact este cel care primeste mai intai un nou propulsor turbodiesel, al carui consum este unul foarte tentant.
Audi A3Germanii apeleaza la un nou motor turbodiesel, de 1,6 litri, care acopera plaja de puteri ce constituie baza ofertei. Propulsorul cu injectie common-rail este oferit in doua versiuni de putere - 90 CP si 105 CP diferenta fiind facuta la nivel de electronica.
Audi A3Versiunea de 90 CP livreaza un cuplu maxim de 230 Nm si permite acceleratia de la 0 la 100 km/h in 12,9 secunde, viteza maxima fiind de 180 km/h. Consumul mediu declarat este de 4,5 l/100 km, ceea ce corespunde unor emisii de CO2 de 118 grame/km. In Germania, aceasta versiune are un pret de pornire de 22.550 euro.
Audi A3Cealalta versiune de putere a aceluiasi propulsor vine cu 105 CP (aceeasi putere cu a motorului 1,9 TDI de pana acum), dar afiseaza un consum mediu mai redus, de 4.1 l/100 km. Aceasta pentru ca propulsorul integreaza un sistem stop/start, plus un sistem de recuperare a energiei dezvoltata la franare. Performantele dinamice sunt medii pentru o compacta al carei principal avantaj - din punct de vedere al motorizarii - este economia. Acceleratia 0 -100 km/h este posibila in 11,4 secunde, iar viteza maxima ajunge la 194 km/h. Aceasta versiune este cu 1.000 de euro mai scumpa decat cea de 90 CP.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.