Constructorii au fixat termene limita stricte pentru identificarea saloanelor de prezentare pe care le vor mentine dupa ce vor iesi din faliment, cu ajutorul a miliarde de dolari din banii contribuablilor.
"Nu avem alta alternativa. Trebuie sa facem sacrificii pentru a construi o companie mai puternica, mai viabila. Aceasta este ultima noastra sansa sa reusim", a declarat directorul executiv al GM, Fritz Henderson, in cadrul unei audieri in fata Comitetului Comertului din Senat. Totodata, presedintele Chrysler, Jim Press, a declarat ca decizia de a elimina franciza saloanelor de prezentare este "dureroasa", dar in acelasi timp "absolut necesara" pentru facilitatea unei aliante infloritoare cu producatorul italian Fiat SpA.
GM planuieste sa reduca cu aproximativ 1.600 numarul dealerilor in urmatoarele 18 luni, dar vrea ca reprezentantii saloanelor sa fie de acord cu aceste masuri pana pe 12 iunie. Chrysler vrea sa reduca reteaua de dealeri cu 789 de saloane pana pe 9 iunie.
Citeste articolul integral pe Wall-Street
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Soarele răsare din Vestul României: Județul Arad pregătește un nou parc...
Sursa: wall-street.ro