Acum, Renault a facut un conspect al rezultatelor mai multor teste comparative efectuate de mass-media din Marea Britanie si a constatat ca Megane R26.R l-a batut clar pe noul Ford Focus RS, in ciuda diferentei mari de putere.
Astfel, 4 teste facute pe circuite diferite au inregistrat un timp mai bun pentru Megane R26.R, comparativ cu cel reusit de Focus RS. Pe circuitul de Formula 1 de la Silverstone, cei de la Drivers-Republic au obtinut pentru R26.R un timp de un minut si 19,4 secunde, cu aproape 3 secunde mai bun decat cel reusit de Focus RS. Cei de la revista EVO au folosit pentru teste circuitul Bedford Autodrome, pe care au obtinut un timp de 1 minut si 29 secunde, cu aproape 2 secunde mai bun decat cel al lui Focus RS.
Jurnalistii de la Performance Car au obtinut, pe circuitul Bruntingthorpe, un timp mai bun pentru Megane R26.R in fata lui Focus RS, hatchback-ul francez depasind si modelul Subaru Impreza WRX STi, dar si un Seat Leon Cupra R de 360 CP, tunat. Al patrulea succes a venit la testul Autocar de pe circuitul Millbrook, unde R26.R a fost cu o secunda mai rapid decat Focus RS.
Teoretic, R26.R ar trebui comparat cu Focus ST, daca tinem cont de puterea maxima a motoarelor. Iata insa ca hothatch-ul francez pare sa fie superior pe circuitele de viteza si unor modele cu 70 CP in plus.
Sub capota
Hothatchul Megane R26.R dispune de acelasi motor gasit si sub capota lui F1 Team R26: un propulsor de 2 litri, turbo, cu 230 CP si 310 Nm. 90% din cuplul maxim este disponibil intre 2.000 si 6.000 rpm. Masina este cu 136 kg mai usoara fata de versiunea din care deriva si aste se vede la performante. Megane R26.R accelereaza de la 0 la 100 km/h in 6 secunde si parcurge 1.000 de metri, cu start de pe loc, in 25,9 secunde. Consumul mediu este de 8,5 l/100 km parcursi.
De cealalta parte, Focus RS se bazeaza pe un motor turbo, de 2,5 litri, cu 5 cilindri in linie, care produce 300 CP. Acceleratia 0 - 100 km/h este posibila in 5,9 secunde, iar viteza maxima este limitata la 250 km/h. Chiar si la acest nivel de putere, Ford a preferat pentru RS tractiune doar pe puntea fata, sustinand ca noua arhitectura a suspensiei si diferentialul cu alunecare limitata pot pune pe sosea cei 300 CP.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro
-
Problemă majoră la Tesla Cybertruck. Toate modelele vândute trebuie să se...
Sursa: wall-street.ro