Chiar daca este mai mare, din punct de vedere al capacitatii cilindrice, decat motorul de 2,7 litri, noul HDi este mai economic, afisand un consum mediu de 7,4 l/100 km, adica cu un litru/100 km mai putin decat motorul de 2,7 litri. Cuplul maxim este de 450 Nm, cu 10 Nm mai mare decat cel al motorului pe care il inlocuieste, dar aceasta valoare este disponibila si mai repede, de la 1.600 rpm.
Ca si actualul diesel de 2,7 litri, noul HDi de 3 litri va fi cuplat, atat in cazul lui C5, cat si in cazul modelului mai mare, C6, la o cutie de viteze automata, cu 6 trepte.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro