Unele societati de asigurare forteaza posesorii politelor de asigurare sa apeleze la reparatori neautorizati de catre constructor sub pretextul firav al reducerii costurilor, potrivit Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile din Romania (APIA).
Repararea automobilului in unitati neautorizate are urmatoarele riscuri: calitatea reparatiilor nu corespunde normelor cerute de catre constructor, fapt ce duce la pierderea garantiei, neutilizarea de piese de origine poate conduce la afectarea performantelor si sigurantei automobilului. Acelasi risc poate apare si datorita faptului ca, din dorinta de a reduce costurile, reparatorii neautorizati de catre constructor nu respecta procesele tehnologice de reparatii.
Utilizarea de alte piese decat cele de origine si nerespectarea tehnologiei de reparatii conduce
si la scaderea dramatica a pretului de revanzare.
In ultimii 15 ani, retelele de distributie si servicii postvanzare ale tuturor producatorilor interni si externi de autovehicule au facut eforturi investitionale uriase pentru indeplinirea standardelor calitative de marca.
Perioada de garantie, gradul de acoperire in teritoriu si facilitatile pe care aceste retele le pun la dispozitia clientilor sunt criterii care au cantarit enorm in procesul decizional al cumparatorilor (persoana fizica sau juridica) la achizitia unui automobil.
Citeste articolul integral pe Wall-Street


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.