Cercetarea Synovate este dominata de marcile auto germane, cu 4 reprezentanti in primele 6 pozitii. BMW ocupa locul al doilea, dupa Nokia, in clasamentul general. Se incadreaza pe un trend crescator sustinut, dupa ce in anii precedenti a ocupat pozitiile 16 (2006), 7 (2007) si 6 (2008). Aprecierea de care se bucura marca este reflectata si in clasamentele dupa factorii cheie, dominate de BMW. Asfel, brandul german se impune pe prima pozitie in ceea ce priveste inovatia, prestigiul, increderea, popularitatea si optimismul.
Conform redactorilor BIZ, „BMW dovedeste aprecierea romanilor ca fiind o marca ce confera recunoastere, prestigiu, o imagine in ochii celorlalti. Aceasta imagine a marcii de statut si putere este sustinuta de valorile brandului, respectiv calitate, performanta, tehnologie de varf, siguranta.” Conform aprecierilor reprezentantilor Synovate „BMW este recunoscut si apreciat pentru designul modern si inovator, care confera consumatorului roman distinctie si unicitate. Diferenta de scor dintre brandurile aflate pe primele doua pozituu este foarte mica, constructorul german fiind preferat in primul rand de partea masculina a esantionului si de categoria de varsta 45-54 de ani, pentru care recunoasterea este un atribut important.”
Cercetarea intreprinsa de Synovate se afla deja la saptea editie si include doua etape: calitateiva si cantitativa. Cercetarea calitativa s-a bazat pe inteviuri in profunzime (fata in fata) cu femei si barbati din Bucuresti, cu varsta cuprinsa intre 25-48 ani, din toate categoriile sociale si de venit. Aceasta etapa de studiu calitativ a fost realizata cu ocazia primei editii a topului High Impact Brands (2003) si a fost actualizata prin cercetari calitative realizate an de an.
In cadrul cercetarii cantitative, au fost realizate 1000 de interviuri prin telefon asistate de computer, cu femei si barbati cu varste cuprinse intre 18-54 de ani, din 16 orase cu peste 100 000 de locuitori. Respondentii au fost invitati sa nominalizeze brandurile care le vin in minte in mod spontan, indiferent de categoria din care acestea fac parte sau de gradul de utilizare si sa evalueze aceste marci pe diversi factori cheie.
Este pentru a doua oara in acest an, cand BMW isi probeaza aprecierea de care se bucura si in Romania, dupa ce in primavara domina sondajul „Best Cars”, adjudecandu-si 5 dintr-un total de 10 distinctii si impunandu-se ca cea mai apreciata si cea mai sportiva marca din Romania.
Sursa: BMW
In clasamentul general, BMW este urmat de Mercedes - locul 3, Volkswagen - locul 5 si Audi - locul 6.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
A scăzut încrederea în economie
Sursa: futurebanking.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Shimbări la vârful Allianz-Țiriac Pensii Private: Virgil Ichim pleacă de la...
Sursa: wall-street.ro