Porsche 911 facelift a dovedit ca imbuntatirile tehnice se cunosc din plin in realitate.

Porsche 911 TurboPorsche a ales sa faca din facelift-ul modelului 911 Turbo mai mult decat o restilizare estetica, iar acest aspect se vede din plin pe circuit. Dealtfel, modificarile de ordin estetic sunt destul de discrete. Partea tehnica insa a fost serios revizuita. Astfel, motorul boxer cu 6 cilindri, biturbo, a fost inlocuit cu unul mai mare, de 3,8 litri in loc de 3,6 litri. Castigul de putere este de 20 CP, de la 480 CP, la 500 CP, asa ca modelul 911 Turbo concurea de la egal la egal cu mai tinerii sai competitori, adica Nissan GT-R sau chiar noul Ferrari 458 Italia.

Porsche 911 TurboCei 20 CP in plus dezvolati de motor, dar si greutatea cu aproximativ 25 kg mai redusa si-au aratat avantajele pe circuitul Nurburgring, unde modelul german a reusit un timp de 7 minute si 39 de secunde, adica cu 10 secunde mai bine decat modelul 911 de dinaintea facelift-ului.

Porsche 911 TurboAsta nu e tot, Porsche oferind acum si cutia PDK, cu dublu ambreiaj, celor ce vor sa experimenteze o transmisie mai apropiata de cele de curse. Cei ce opteaza pentru aceasta cutie pot alege si un alt volan, cu padele pentru schimbarea treptelor, in locul butoanelor de pe volanul standard.

Porsche 911 Turbo accelereaza de la 0 la 100 km/h in 3,4 secunde si ajunge la o viteza maxima de 312 km/h.

Consumul mediu al modelului german este unul foarte bun daca tinem cont de ce poate oferi propulsorul - doar 11,4 l/100 km. Preturile, fara taxe, pentru piata germana sunt de 122.400 euro pentru coupe si 131.800 pentru cabriolet.

Sursa: Autocar


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.