Ford a venit cu o solutie care i-ar putea nemultumi pe cei care au comandat hothatch-ul Focus RS500.

Ford Focus RS500Ford a avut de-a face cu un debut confuz al comenzilor pentru cel mai puternic model european pe care l-a produs vreodata. Noul Focus RS500, prezentat mai devreme decat era anuntat, a dus la o avalansa de comenzi, toate cele 500 de exemplare ale acesteii serii speciale, destinate incheierii productiei modelului Focus RS, fiind epuizate in doar 12 ore.

Bineinteles ca acest lucru nu i-a multumit deloc pe cai care vroiau sa comande masina, dar n-au fost pe faza cand Ford a prezentat hothatch-ul mai devreme decat stiau ei.

Ford Focus RS500Pentru a mai face loc si altora la performantele oferite de RS500, cei de la Ford au luat decizia de a oferi un kit de tuning care poate transforma orice model Focus RS intr-un RS500. Kitul provine de la Montune Performance, dar este recunoscut oficial de Ford, astfel incat nu afecteaza garantia masinii. Bineinteles ca aceasta este o veste buna pentru posesorii de Focus RS, dar nu chiar atat de buna pentru cei care au comandat deja noul RS500. Pentru ca, acum, singura diferenta intre un RS normal si un RS500 se rezuma la culoarea negru mat a editiei speciale.

Ford Focus RS500Ceea ce ofera si Ford, dar si kitul de la Montune Performance, dezvoltat cu cei de la Ford este o crestere a puterii de la 305 CP la 350 CP, cuplul fiind si el marit pana la 460 Nm. Aceste valori au fost obtinute din motorul cu 5 cilindri in linie, turbo, de 2,5 litri prin modificari la nivelul filtrului de aer, evacuarii si electronicii. Cu 350 CP sub capota, masina accelereaza de la 0 la 100 km/h in 5,6 secunde (fata de 5,9 secunde), viteza maxima fiind de 263 km/h.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.