Abarth, divizia sportiva a grupului Fiat, este oficial in Romania prin AutoItalia Group care a deschis un showroom dedicat in noua cladire City Gates din Piata Presei Libere.

La evenimentul de inaugurare, directorul retelei de dealeri a AutoItalia, Cristian Milea, a spus ca “in prezent exista 4 comenzi pentru Abarth, iar estimarile pentru urmatoarele 12 luni sunt de 100 de unitati”.

Preturile la Abarth 500 pornesc de la 17.500 euro (TVA inclus).

Abarth 500Fiat Abarth 500 cu motorul de 1,4 litri 135 CP costa in Romania de la 19.360 euro cu TVA. Viteza maxima este 200 km/h, iar acceleratia de la 0 la 100 km/h se face in 7,9 secunde.Noul showroom AutoItalia din Piata Presei Libere care cuprinde Maserati, Alfa Romeo si Abarth a necesitat o investitie de 500.000 de euro si va fi gata la sfarsitul lunii aprilie.

Abarth Punto EVOClientul de Abarth este un cunoscator al industriei auto, care isi cumpara modelul sportiv ca o a doua masina, avand o sensibilitate pentru latura sportiva si dorind sa fie diferit.

In Romania, gama cuprinde modelele pentru strada: Abarth 500 1.4 16v Turbo T-jet 135 CP, Abarth Punto Evo 1.4 16v Turbo MAir 170 CP, Abarth 500 Asseto Corse 160 CP sau Abarth 695 Tributo Ferrari 1.4 Turbo 180 CP.

Noul Abarth 695 “Tributo Ferrari” are un motor de 180 CP combinat cu o cutie de viteze electromecanica MTA (Manual Transmission Automated) ce dispune de padele inspirate de universul curselor pentru a beneficia la maxim de performantele motorului prin reducerea timpului de schimbare a treptelor de viteza.

Abarth 500Pentru a imbunatati accelerarea, vehiculul este echipat cu pneuri performante pe jantele din aliaj 17” al caror design este insirat de jantele Ferrari. Sistemele de suspensie si franare au fost de asemenea imbunatatite pentru a face fata performantelor: discuri de frana de 284 mm cu etriere fixe cu 4 pistonase, ambele Brembo. De asemenea, exista „Record Monza”, sistemul de evacuare ce dispune de design „dual mode” cu contrapresiune variabila, proiectat pentru a imbunatati performantele motorului si pentru a oferi un sunet senzational la turatii de peste 3000 rpm.

Citeste articolul integral pe Wall-Street


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.