Marcile Ford si Volkswagen au fost grav afectate de piata auto germana care a continuat sa scada, declinul fiind de 35% in luna mai.
Vanzarile de masini in crestere au ajutat Renault sa isi mentina pozitia a doua inaintea marcii Ford in primele 5 luni, diferenta dintre cele doua brand-uri auto fiind de doar 13.684 de unitati.
Ford a castigat locul 3 de la Peugeot, care nu a reusit sa isi mentina vanzarile castigate in aprilie.
Marca cu cea mai mare crestere in primele 5 luni pe piata auto europeana este Renault cu modelul Clio.
Clio a avut cel mai bun rezultat in Italia, unde livrarile au crescut cu 84%, urmata de Marea Britanie si Franta cu 38%. In total, vanzarile Clio au crescut cu 43% in primele 5 luni.
Succesul Clio in Europa a venit si ca urmare a vanzarilor in scadere inregistrate de concurentii Ford Fiesta si Peugeot 207, modele in scadere cu 22% in mai comparativ cu aceeasi luna din 2009.
Dupa numarul de unitati vandute in primele 5 luni pe piata europeana, pe primele 3 locuri sunt VW Golf, Ford Fiesta si VW Polo.
Sursa: Wall-Street
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro