Constructorul roman a operat scaderi, dar si cresteri de putere pentru mai multe din motorizarile de pana acum, pentru a le face compatibile Euro 5.

Normele Euro 5 sunt obligatorii incepand cu anul viitor, iar Dacia tocmai si-a aliniat gama de propulsoare la aceste norme. Modificarile sunt interesante si au implicatii si asupra preturilor masinilor.

Propulsoarele de pana acum ale gamei Logan au fost aceleasi de la bun inceput, fara modificari. Pe parcurs au fost doar adaugate noi motoare din portofoliul Renault. Stiti ca Logan a debutat cu motoarele pe benzina de 1,4 litri MPI (75 CP) si 1,6 litri MPI (90 CP), ambele cu 2 supape/cilindru. Apoi a venit dCi-ul de 1,5 litri in doua versiuni de putere si mai apoi propulsorul pe benzina de 1,2 litri si 75 CP, cu 4 supape/cilindru.

Probabil sunt si unii potentiali clienti care nu vor fi foarte bucurosi de modificarile operate, iar aici ma refer la faptul ca Dacia nu a incercat sa faca si propulsorul de 1,4 MPI (75 CP) compatibil cu normele Euro 5. Acesta a fost scos din oferta, in locul sau ramanand doar motorul... citeste continuarea pe Motorstory.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.