Nu stiu cum vedeti voi pozitionarea Volvo actuala, dar sa va spun cum o vad eu. Volvo este o marca care are pretentii de premium si in ultimii ani a actionat ca atare. Si da, chiar sunt spre premium. Nu sunt exact acolo, langa BMW/Mercedes/Audi, dar nu sunt nici la nivelul producatorilor normali, gen Opel si Volkswagen.
In spatiul dintre producatorii populari, sa le zicem asa, desi nu suna chiar adecvat si cei premium (BMW, Mercedes, Audi), Volvo isi are locul inspre cei premium, dar usor mai jos decat ei. Pe acelasi nivel cu Saab, Honda, poate (dar mai putin) si cu Mazda.
Eu nu vad nimic in neregula cu pozitionarea lor actuala, dar oficialii marcii vor sa o schimbe. Au declarat, pentru Autocar, ca Volvo nu mai vrea sa urmareasca insistent constructorii premium, ci ca produsele... citeste continuarea pe Motorstory.ro!
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro