2 Decembrie 2010 de Dan Damian in Auto
Volvo vrea sa banadoneze eticheta de constructor premium si sa nu mai urmareasca insistent rivalii germani. Constructorul suedez coboara putin stacheta.

Nu stiu cum vedeti voi pozitionarea Volvo actuala, dar sa va spun cum o vad eu. Volvo este o marca care are pretentii de premium si in ultimii ani a actionat ca atare. Si da, chiar sunt spre premium. Nu sunt exact acolo, langa BMW/Mercedes/Audi, dar nu sunt nici la nivelul producatorilor normali, gen Opel si Volkswagen.

In spatiul dintre producatorii populari, sa le zicem asa, desi nu suna chiar adecvat si cei premium (BMW, Mercedes, Audi), Volvo isi are locul inspre cei premium, dar usor mai jos decat ei. Pe acelasi nivel cu Saab, Honda, poate (dar mai putin) si cu Mazda.

Eu nu vad nimic in neregula cu pozitionarea lor actuala, dar oficialii marcii vor sa o schimbe. Au declarat, pentru Autocar, ca Volvo nu mai vrea sa urmareasca insistent constructorii premium, ci ca produsele... citeste continuarea pe Motorstory.ro!



Te-ar putea interesa si:

Vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri?
Urmareste-ne si pe Facebook
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Twitter

Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Volvo nu se mai vrea premium.

vrea sa banadoneze!!!!!!!!!!!!!!!!! (1 comentariu, 263 vizualizari)
voi va mai uitati putin peste ce scrieti inainte de publicare ? superficiali si diletanti ca intotdeauna.....
si-au c...t steagul! (2 comentarii, 249 vizualizari)
va intra in clasa ... geely? (1 comentariu, 214 vizualizari)

Ultima ora din Auto pe 9AM