Tuturor ne-a placut Peugeot 407. Design foarte inspirat, culmea dimensiunilor grilei fata Peugeot. A fost o masina frumoasa, imi amintesc primul mei drive-test cu 407, cand am descoperit ca grila fata este foarte joasa si chiar acolo sta numarul de inmatriculare. Si, atunci, pentru ca cineva lovise suportul numarului, eu l-am pierdut pe undeva… Asa ca, in loc de 2 zile de drive-test cu masina, am avut vreo 4, pana am obtinut constatarea de la politie.
Dar vremea lui 407 s-a terminat. Avem deja, in Romania, inlocuitorul lui 407. Se numeste Peugeot 508, nu arata deloc rau, iar francezii au zis ca l-ar vrea ca inlocuitor al lui 407 si 607, in acelasi timp. O singura masina pentru doua clase.
Noul Peugeot 508 vine cu o schimbare importanta de stil. In primul rand, designul are o cu totul alta idee. Una mai “cuminte”, mai nemteasca... citeste continuarea pe Motorstory.ro (+ galerie foto)!
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro