Indelung asteptat de fanii "integralelor", noul Lancer Evo X a fost in sfarsit prezentat, deocamdata in versiunea pentru Japonia.

Noul Lancer Evo X este… nou din toate punctele de vedere. Cu un aspect mult mai agresiv si mai modern Evo X se distinge de berlina din care deriva prin detalii care nu vor scapa ochiului avizatilor, cum ar fi grila fata conturata, eleronul deloc discret, pragurile sport sau difuzorul de aer din spate, care incorporeaza cele doua tevi de esapament.

Motorul lui Evo X este unul de 2 litri, turbo, care livreaza 280 CP/6.500 rpm si 422 Nm/3.500 rpm. Tractiunea integrala a fost mult revizuita, iar soferul este asistat de sisteme electronice foarte performante, cum ar fi S-AWC (Super All Wheel Control), Mitsubishi afirmand ca vrea ca noul Evo X sa fie accesibil si unor clienti mai putin initiati cu condusul la limita.

Iata noul Mitsubishi Lancer Evo X!
Transmisia este asigurata de o cutie de viteze manuala, cu cinci trepte, dar se poate opta si pentru una automata cu dublu ambreiaj Twin Clutch SST (Sport Shift Transmission), asemanatoare celei DSG de la Volkswagen.

Ampatamentul mai mare, consola fata mai scurta si suspensia mai dura promit senzatii tari pentru cei initiati, cu atat mai mult cu cat echilibrul masinii a fost atent studiat folosindu-se mult aluminiu in constructia caroseriei si a motorului.

Iata noul Mitsubishi Lancer Evo X!
Despre performantele dinamice nu s-a spus deocamdata nimic, dar aproape ca ele nici nu au relevanta, decat atunci cand vor putea fi comparate cu cele ale traditionalului rival Impreza WRX STi.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.