22 Octombrie 2007 de Dan Damian in Auto
Francezii nu sunt chiar o referinta pentru calitatile dinamice ale masinilor pe care le produc, dar se pare ca asta se va schimba.

Satui probabil sa fie apreciati doar pentru preturile pe care le practica si pentru inovatiile de design (desi la acest aspect au mai si esuat), francezii de la Renault s-au gandit sa inceapa combaterea criticilor referitoare la tinuta de drum a modelelor de volum. Nu vorbim aici de modele gen Clio RS sau Megane RS, ci de Laguna, o masina care a primit deseori critici pentru dinamica deficitara. Renault vrea sa introduca sistemul de directie pe toate cele patru roti, solutie costisitoare, dar care poate schimba radical felul in care se simte masina.

Renault vrea sa produca masini dinamice!
Renault a invitat cativa jurnalisti de la celebra revista britanica Evo pentru a testa un model Laguna echipat cu acest sistem, denumit "Active Drive". Participantii la test au ramas impresionati de dinamica masinii, care, chiar daca era echipata cu un propulsor diesel, a egalat se pare, la nivelul tinutei de drum pe un parcurs cu jaloane, un model Porsche Boxster.
Miscarea rotilor spate este realizata la comanda unui modul electronic, care analizeaza unghiul de bracare, viteza si reactia sistemului ESP.

Renault va arata se pare acest sistem in primavara anului viitor, la Salonul Auto de la Geneva, pe versiunea de serie a lui Laguna Coupe.



Te-ar putea interesa si:

Vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri?
Urmareste-ne si pe Facebook
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Twitter

Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Renault vrea sa produca masini dinamice!.

renault laguna (5 comentarii, 621 vizualizari)
aceeasi marie cu alta palarie. stabilitatea unei masini nu consta numai in sistemul de directie, ci in repartitia maselor pe punti, ruliul si tangajul, care depind de f.f. multi factori. asa ca nu...
tot romanul (3 comentarii, 578 vizualizari)

Ultima ora din Auto pe 9AM