4 Decembrie 2007 de Dan Damian in Auto
Compania germana a fost premiata la Berlin, in cadrul unei ceremonii, de catre una din cele mai importante publicatii auto din Germania.

Auto Zeitung, una dintre publicatiile de top din presa auto germana a organizat gala decernarii premiilor "Auto Trophy", eveniment anual care se bazeaza pe voturile cititorilor revistei. La editia din acest an, Volkswagen a primit premiul "Cel mai de succes brand" ca urmare a nu mai putin de 39 de premii "Auto Trophy" obtinute de constructorul german in cei 20 de ani de cand se organizeaza acest concurs. Premiul a fost inmanat d ereprezentantii publicatiei chiar lui Martin Winterkorn, CEO al Volkwagen Group.
Auto Trophy a capatat o importanta tot mai mare in Germania, la editia din acest an peste 103.000 de cititori ai revistei exprimandu-si optiunile in cadrul concursului.

La nivel de categorii, VW a primit in acest an premiul pentru cel mai bun monovolum compact, VW Touran si cel pentru cel mai bun SUV cu pret sub 30.000 euro, noul Tiguan. Dealtfel, Tiguan a inregistrat, la trei saptamani de la lansare, precomenzi din partea a 43.200 de clienti din Europa, masina fiind una pe care VW se bazeaza mult in ceea ce priveste strategia pentru viitor.
Volkswagen a primit premiul



Te-ar putea interesa si:

Vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri?
Urmareste-ne si pe Facebook
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Twitter

Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Volkswagen a primit premiul "Cel mai de succes brand".

cel mai de succes brand - de sponsorizari si spagari (2 comentarii, 427 vizualizari)
poate nu au auzit de coca-cola,nike,bmw,mercedes ,etc
folosirea limbii romane (1 comentariu, 389 vizualizari)
respectabil!! (1 comentariu, 360 vizualizari)

Ultima ora din Auto pe 9AM