Mercedes a prezentat doua noi motoare, un V6 si un V8, destinate mai multor modele din gama.

Mercedes a revitalizat putin gama de propulsoare din portofoliu, cu doua noi unitati, un V6 si un V8, acestea inlocuind doua motoare mai vechi, in aceeasi configuratie. Ambele propulsoare sunt mai economice si mai ecologice, in conditiile in care sunt mai puternice decat cele pe care le inlocuiesc.

Motorul V6 are acceasi cilindree ca si cel pe care in locuieste, dar puterea a crescut de la 272 CP la 306 CP. Si cuplul maxima crescut de la 350 Nm la 370 Nm/3.500 - 5.250 rpm. Unghiul dintre randurile de cilindri este de acum de 60 de grade in loc de 90 de grade, iar germanii spun ca asta a dus la o reducere sensibila a vibratiilor. Consumul de benzina a fost redus cu 24 de procente, de la 10 litri/100 km cu vechiul motor la 7,6 litri/100 km in cazul noului propulsor. Aceste valori sunt valabile pentru modelul S-Klasse (S250).

Motorul V8 de 4,7 litri il inlocuieste pe cel de 5,5 litri, dar este mai puternic. Produce 435 CP fata de cei 388 CP ai vechiului V8, iar cuplul maxim este de 700 Nm (fata de 530 Nm). Propulsorul este supraalimentat cu doua turbocompresoare, cate una pentru fiecare rand de cilindri si din aceasta cauza cuplul maxim este disponibil inca de la 1.800 rpm. Consumul mediu al actualului model CL500 este de 12,3 litri/100 km, dar cu noul motor, acelasi model are un consum mediu de doar 9,5 litri/100.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.