Tunerul GGR vrea sa le arate inginerilor de la Ford ca puteau face mai mult in cazul modelului Focus RS.

Teoretic, noul Focus RS este echipat cu un motor deja impins de inginerii Ford catre performante maxima, daca tinem cont de cilindree. Motorul de 2,5 litri, turbo, dezvolta pe hothatch-ul ST 225 CP. Pentru cel mai rapid Focus, modelul RS, acelasi motor, modificat, ajunge sa produca 300 CP. Peste 100 CP/litru, dar asta nu inseamna ca e maximul a ceea ce se poate.

Ford Focus RSCum un tuner va avea intotdeauna pretentia ca poate intrece inginerii constructorului in materie de performante, cei de la GGR au pus la punct un kit de tuning care poate duce puterea maxima la valoarea de 340 CP, cuplul maxim ajungand la 538 Nm. GGR nu s-a complicat cu un kit exterior. Pur si simplu ofera doar un upgrade la nivelul sistemului de gestiune electronica si al controlului electronic care raspunde de functionarea motorului. Kitul de tuning este oferit pentru doar 430 de lire sterline (TVA inclus) la pachet venind si o garantie de 12 luni sau 50.000 km.

Ford Focus RSCei de la GGR nu au oferit cifrele modelului RS echipat cu kitul lor de tuning, dar ne putem face o idee asupra performantelor dinamice vazand de ce este in stare un RS normal, cu 300 CP. Acceleratia acestui model este posibila in 5,9 secunde, cu 0,8 secunde mai bine decat in cazul modelului ST. Viteza maxima este limitata electronic la 250 km/h.

Ford Focus RSFocus RS are tractiune doar pe puntea fata, dar cei de la Ford spun ca au pregatit o suspensie speciala pentru aceasta punte. Exista si un diferential cu alunecare limitata, asa ca puterea ar trebui sa fie gestionata fara sa afecteze acuratetea directiei in virajele luate in forta.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.