Fascinatia modelului Cayenne asupra tunerilor n-a apus deloc. Si naste monstri.

Porsche Cayenne Enco GladiatorDaca vreti un Porsche Cayenne care sa atraga atentia celorlalti, dar sunteti dispusi sa suportati si diferite comentarii deloc magulitoare la adresa bunului gust din dotare aveti la dispozitie ultimul model creat de tunerul german Enco. Un bolid al carui nume - Gladiator - n-ar nimic de-a face cu modestia. E adevarat ca partea tehnica este de exceptie, dar cea estetica este mult prea ostentativa.

Porsche Cayenne Enco GladiatorCapota cu grile de aerisire, spoilerul fata cu grila prea mare, dar mai ales jantele de 23 de inch.. rosii, cu siguranta nu vor trece neobservate. Spatele a primit un difuzor de aer din fibra de carbon, cu doua guri de espament, gatuite in centru. Nici interiorul nu prea are treba cu discretia sau bunul gust, vopseaua rosie de pe consola centrala, volan, scaunele de competitie iesind in evidenta ca un Cayenne nou intr-un parc de masini casate. Pentru ca tabloul sa fie complet, nemtii au dotat interiorul si cu un rollbar. Evident, rosu.

Porsche Cayenne Enco GladiatorTurbinele motorului au fost o capacitate mai mare, iar modificarile de electronica au facut ca puterea maxima sa ajunga la 700 CP. Sprintul 0 - 100 km/h este posibil in 4,5 secunde, iar viteza maxima provoaca cam orice Ferrari actual - 290 km/h. Sistemul de franare a fost radical modificat fata de cel de serie.

Porsche Cayenne Enco Gladiator

Sursa: Carscoop


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.