Brabus a pregatit un kit estetic si de putere pentru Mercedes E 63 AMG.

Mercedes E 63 AMG by BrabusMercedes E 63 AMG este genul de masina de la care nu prea are rost sa ceri mai mult. Concurentul direct al lui BMW M3 vine cu un motor cu cilindree "americana" - 6,2 litri - fara turbo si ofera 525 CP si 630 Nm. Misiunea tunerilor este insa aceea de a scoate mai mult din aceste motoare, iar Brabus nu face in nici un caz exceptie.

Mercedes E 63 AMG by BrabusTotusi, cei de la Brabus nu s-au aruncat la modificari de amploare, obtinute cu bani multi si care nu garanteaza o durata de viata prea mare a motorului. Modificarile sunt discrete, dar suficiente pentru a da un plus de performanta si personalitate masinii. Inginerii germani au inlocuit filtrele de aer cu unele sport, au operat modificari la catalizatoare si au umblat putin de unitatea centrala de control electronic.

Mercedes E 63 AMG by BrabusRezultatul consta intr-o crestere a puterii maxime la 555 CP, cuplul maxim fiind de 650 Nm. Cu acest pachet, E 63 AMG accelereaza de la 0 la 100 km/h in 4,3 secunde, iar viteza maxima ajunge la 320 km/h. Pentru a putea folosi cat mai mult din putere, Brabus a dotat bolidul de clasa mare cu un diferential cu alunecare limitata, care permite tractiune mai buna in viraje sau in conditii de aderenta diferita pe rotile puntii spate.

Mercedes E 63 AMG by BrabusBineinteles ca exista modificari si la nivelul designului. Spolierul fata si spate, dar mai ales grilele de ventilatie pozitionate dupa pasajele rotilor fata completeaza imaginea unei masini care a trecut pe la niste cunoscatori dupa ce a iesit pe poarta uzinei Mercedes.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.