AC Schnitzer a vrut sa arate avantajele GPL-ului la cel mai inalt nivel. Asa ca tunerul a luat motorul V10 al lui BMW M5 si M6, l-a montat pe un coupe Seria 3 si l-a adaptat pentru a functiona si cu gaz. Modificarile au fost efectuate la sistemul de alimentare, la unitatea electronica de control a motorului si la sistemul de evacuare.
Conceptul se numeste GP3.10 si propulsorul V10 poate functiona la fel de bine si cu benzina dar si cu GPL iar conversia intre tipul combustibilului utilizat se poate face in orice moment.
Ce efecte are alimentarea cu GPL a "monstrului" V10 de 5 litri? Emisii de CO2 mai mici, costuri mai mici pentru carburant si… cireasa de pe tort.. putere mai mare cu 45 CP fata de versiunea de serie! Puterea maxima a juns la 552 CP, iar cuplul la 540 Nm. Ca urmare, performantele sunt excelente: 0-100 km/h in 4,5 secunde, 0-200 km/h in 13,9 secunde, viteza maxima fiind de 320 km/h.
Masina este unicat deocamdata si este estimata la o valoare de 198.000 euro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro