Konigseder a prevazut GT-ul cu un spoiler frontal modificat la partea inferioara si un eleron care arata foarte bine montat pe capota spate, intre cele doua stopuri. Ce nu se vede este suspensia de origine KW, cu trei nivele de ajustare si motorul turbo de 2 litri care a castigat 36 CP, ajungand astfel la un total de 300 CP.
Jantele de 20 de inch au fost alese special pentru a lasa la vedere discurile de frana ventilate. Din pacate, cei de la Konigseder nu au fost prea darnici cu informatiile. Ar fi fost interesant sa aflam cam ce reuseste masina din punct de vedere dinamic…
Oricum, daca va place stilul austriecilor, gasiti mai multe "creatii" de-ale lor aici.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro