Pe langa modificari la suspensii, frane si - discret - la design, inginerii de la speedART au facut o treaba serioasa la motor. Propulsorul, care dezvolta 530 CP in varianta de serie a ajuns la o putere maxima de 650 CP prin modificari la nivelul turbinelor, intercooler-elor electronicii si evacuarii.
Porsche BTR-XS 650 - acesta este numele "oficial" al masinii - accelereaza de la 0 la 100 km/h in 3,2 secunde, iar viteza maxima a ajuns la 345 km/h.
Numele masinii are si o semnificatie: BTR-XS 650 inseamna Bi Turbo Racer - Extra Speed 650. Modificarile costa circa 28.000 euro in Germania.
Tunerul german SpeedArt se ocupa exclusiv de individualizarea modelelor Porsche. Firma ofera kit-uri aerodinamice pentru majoritatea modelelor Porsche aflate in productie, inclusiv pentru SUV-ul Cayenne - versiunea cu face-lift.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Credit Noua Casă: Românii întorc spatele programului garantat de stat....
Sursa: wall-street.ro