Tunerul german a recurs la ajutorul unui compresor pentru a scoate mai multi cai din motorul V8 de 4,2 litri, care in serie livreaza 350 CP si 440 Nm.
Cei de la MTM spun ca respectivul compresor si circuitul de evacuare optimizat resusesc sa faca motorul V8 sa produca 505 CP si 546 Nm, o crestere destul de mare care pune masina pe aceeasi linie cu un BMW M5 din punct de vedere al puterii motorului.
Ca urmare, S5-ul lui MTM accelereaza de la 0 la 100 km/h in 4,3 secunde si ajunge la o viteza maxima de 300 km/h.
Germanii au umblat si la sistemul de franare, inlocuindu-l cu unul mai performant care reuseste sa opreasca masina de la 100 km/h in doar 35 de metri. Suspensia a fost setata si mai sportiv decat cea de serie, iar jantele sunt de 21 de inch.
Sursa: Worldcarfans
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro