Daca tot s-au grabit, cei de la Hartge nu au prea pierdut timpul cu vreun kit de exterior care sa schimbe sensibil aspectul masinii, singurele noutati la acest capitol fiind jantele de 22 de inch.
Tunerul s-a concentrat insa pe propulsoarele BMW, carora le-a crescut puterea maxima prin modificari la sistemul de gestiune electronica. Astfel, turbodieselul de 3 litri de pe XDrive30d dezvolta cu 40 CP mai mult (275 CP), iar propulsorul diesel biturbo de pe XDrive35d dezvolta acum 328 CP, cu 42 CP mai mult decat in varianta de serie. Din pacate, Hartge nu a spus si ce cresteri exista la nivelul performantelor dinamice in urma acestor modificari.
Hartge ofera si un nou set de arcuri si amortizoare care coboara garda la sol a masinii cu pana la 30 mm. Tunerul nu a anuntat modificari de exterior sau vreun alt kit mai spectaculos pentru modelul X6. Deocamdata.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro