In prezent, Kwid este produs si comercializat in India, acolo unde costa 3.500 de euro si se vinde cu un motor aspirat de 800 cmc si 54 CP, fara ABS sau airbaguri standard. Pentru piata din Europa, Dacia va trebui, insa, sa monteze obligatoriu airbaguri si chiar ESP, pentru a respecta legislatia UE. In plus, gama de motorizari se va baza, cel mai probabil, pe unitatile turbo de 0,9 litri si 1,2 litri existente in gama Dacia, ceea ce va creste costurile de productie, relateaza autoexpert.ro.
Modelul Renault Kwid care va fi asamblat si comercializat in Brazilia este o varianta imbunatatita a celui indian fiind modificat de Renault Technology Americas astfel incat sa corespunda normelor de siguranta din America de Sud. Mai exact, va avea o structura ranforsata, patru airbaguri si ABS, detalii care majoreaza greutatea vehiculului cu circa 200 kg. Aceste informatii sunt deja communicate potentialilor clienti ai Renault Brazilia atunci cand pun intrebari legate de detaliile modelului, precizeaza capital.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro