In Coreea de Sud sunt in total 209.000 masini a caror omologare a fost revocata, adica aproximativ 68% dintre masinile vandute de grupul auto german din 2007 si pana in prezent.
La aceste cifre s-a ajuns treptat, dupa ce Coreea de Sud a tot retras certificarea pentru masini produse de Volkswagen Group si a amendat de mai multe ori compania auto germana, conform hotnews.
Volkswagen Group este cel mai bine reprezentat producator auto european in Coreea de Sud, iar deciziile in cascada luate de Ministerul Mediului din tara asiatica vor influenta negativ vanzarile Grupului in acest an. Asadar, scandalul DieselGate continua puternic si in Coreea de Sud, dupa ce a inceput in 2015 in SUA.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro