Dupa izbucnirea uriasului scandal Volkswagen autoritatile franceze au testat cateva zeci de modele diesel pentru a vedea cat sunt emisiile in conditii reale de condus, iar Renault a iesit cel mai rau, conform Le Figaro.
Trei judecatori de instructie sunt insarcinati sa analizeze speta si sa decida daca Renault trebuie chemata in fata instantei in legatura cu dispozitivele de control ale emisiilor poluante.
Scandalul Volkswagen a izbucnit in toamna lui 2015 si la putin timp autoritatile franceze au decis sa faca teste pentru zeci de modele diesel, in dorinta de a afla care sunt emisiile poluante reale ale acestor masini. Testele au aratat ca la modelele Renault, emisiile de oxid de azot sunt in mod real mult peste cele din laborator.
Renault a spus in mai multe randuri ca respecta legislatia, ca masinile au fost omologate conform legilor in curs si ca masinile nu au fost echipate cu soft-uri frauduloase sau dispozitive ilegale.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Pleci în Germania la Campionatul European de Fotbal? Ce sfaturi are un...
Sursa: wall-street.ro