Studiul evidentiaza ca atat femeile, cat si barbatii considera pretul ca principal criteriu de selectie in cazul achizitiei unei masini rulate. In afara pretului insa, selectia automobilului preferat este privita oarecum diferit de reprezentantii celor doua sexe.
Astfel, femeile aleg masina in primul rand dupa pret – peste 78% dintre cele care au raspuns la chestionare au mentionat acest criteriu -, urmat de vechimea masinii (pe care 55% dintre ele o considera importanta) si consum (45%), marca automobilului fiind abia al patrulea criteriu ca importanta in selectie (38%).
Barbatii sunt la fel de atenti la pret (78% dintre ei au mentionat pretul ca si criteriu de selectie), dar vechimea (51%) si marca (49%) sunt mai importante pentru ei decat consumul.
Printre celelalte criterii luate in considerare in selectarea unei masini, atat in cazul femeilor cat si al barbatilor se mai numara puterea motorului, culoarea si costul intretinerii.
Tot studiul Autovit.ro arata ca femeile prefera masinile mici, de oras, (in proportie de 45%) si apoi pe cele de familie (24%), in timp ce barbatii cauta mai ales modele de familie (42,5%) si sport (19,8%).
Peste 51% dintre femei aleg sa se consulte cu partenerul inainte sa cumpere o masina si peste 30% merg sa ceara sfatul unui mecanic. Intre timp, 40% dintre barbati aleg sa se consulte mai intai cu un mecanic si doar 33% discuta cu partenera.
Daca ar fi sa aleaga trei criterii importante de care tin cont cand aleg o masina, 55% dintre femei ar alege ca ca automobilul lor sa fie economic, 45,8% isi doresc sa fie accesibil la cumparare si 43,7% voteaza petru confort. Barbatii pun mai mult pret pe confort. 48% dintre acestia isi doresc in primul rand ca masina cumparata sa fie confortabila, fiabila (42%) si economica (41%).
Studiul a fost efectuat pe un esantion format din peste 15.000 de utilizatori ai platformei Autovit.ro in perioada ianuarie-februarie 2017.
Psihologii dezvăluie cele 15 calități pe care femeile le caută în...
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro