6 August 2019 , 18:02 in Auto
Toyota si-a indeplinit obiectivul ca jumatate din vanzarile europene sa fie asigurate de hibrizi, iar acum are o noua provocare. Japonezii se concentreaza pe oferirea masinilor 100% electrice, dar spun ca profitabilitatea in acest caz depinde de mai multi factori, printre care si infrastructura de incarcare.

Lansarea, promovarea si vanzarea masinilor electrice se numara printre prioritatile celor mai multi producatori auto, in contextul in care vehiculele cu emisii zero castiga constant popularitate in randul clientilor europeni si din intreaga lume. Citeste continuarea pe automarket.ro.



Te-ar putea interesa si:

Vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri?
Urmareste-ne si pe Facebook
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Twitter

Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Un nou obiectiv pentru Toyota in Europa: "Ne concentram pe oferirea masinilor 100% electrice; profitabilitatea nu este doar in mainile noastre".


Ultima ora din Auto pe 9AM