10 Septembrie 2019 , 18:00 in Auto
Logo-ul metalic 3D care se regaseste astazi pe toate masinile Volkswagen va fi inlocuit treptat de o varianta simplificata, bi-dimensionala, care are rolul de a moderniza identitatea vizuala a marcii.

Odata cu prezentarea oficiala a primului model electric din noua familie ID, Volkswagen inaugureaza un logo simplificat care va fi prezent pe toate masinile pe care marca germana le va lansa pe piata de acum inainte. Citeste continuarea pe automarket.ro.



Te-ar putea interesa si:

Vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri?
Urmareste-ne si pe Facebook
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Twitter

Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Volkswagen are un nou logo. Scopul germanilor: simplificare si modernizare.


Ultima ora din Auto pe 9AM