In seara de 25 octombrie, BMW Group Romania a organizat o prezentare speciala de presa pentru cele doua modele intr-un eveniment care celebreaza implicarea marcii in proiecte culturale. In prim plan a fost un concert exceptional, in deschiderea Festivalului International de Muzica de Camera SoNoRo, festival al carui partener BMW este pentru al noualea an consecutiv. Gazda evenimentul a fost TOT – Tot un spatiu, un centru dedicat proiectelor artistice, care revitalizeaza o cladire industriala din Sudul Bucurestiului.

Am dorit sa aratam ca BMW are multe de oferit si valorile marcii merg mult dincolo de imaginea sportiva. Am incercat o asociere inedita, care la inceput poate surprinde, tocmai pentru a atrage atentia si a invita la explorare. In acelasi timp, evenimentul a fost un prilej excelent sa vorbim despre implicarea culturala BMW, care are o traditie unica, deosebit de bogata. Suntem un brand care se defineste si traieste pentru <<Placearea de a conduce>>, aceasta ne face, poate, cea mai emotionala marca germana. Emotia a fost intotdeauna o legatura excelenta cu arta. Cel mai faimos proiect international este cu siguranta BMW Art Cars, care are deja 43 de ani de traditie. In Romania, cel mai puternic parteneriat cultural il avem cu SoNoRo. A fost minunat sa putem marca colaborarea noastra cu un eveniment special, cu numai cateva zile inainte de startul oficial al festivalului. Suntem impreuna deja din 2009 si avem la activ multe experiente speciale. Concertul SoNoRo ne-a oferit un cadru plin de emotie pentru a prezenta ceea ce sunt poate unele din cele mai practice si versatile modele ale noastre, un alt element interesant de contrast. Totodata, suntem foarte mandri ca am organizat evenimentul impreuna cu TOT, la numai cateva saptamani de la deschiderea acestui spatiu si astfel contribuim la promovarea lui. TOT este un model despre cum un oras se poate reinventa si recastiga spatii care altfel ar fi pierdute prin transformarea economica. Este un proiect necesar pentru Bucuresti”, explica Alex Seremet, Corporate Communication Manager, BMW Group Romania.

Concertul SoNoRo a fost realizat de trioul Sabin Penea la vioara, Razvan Popovici la viola si Alexander Buzlov la violoncel. Programul a inclus o selectie variata, gandita sa evoce spiritul marcii – un clasic german, o piesa art deco si o intepretare moderna a unui clasic: Beethoven, Trio de coarde in Do minor, partile I si IV, Bohuslav Martinu – 3 Madrigals pentru vioara si orchestra si Johann Halvorsen – Passacaglia pe o tema de Handel pentru vioara si violoncel.

Finalul a inclus si o mare supriza – prezentarea „Marsului BMW”, cel mai probabil pentru prima data intr-un aranjament de muzica de camera. Este vorba de o compozitie interbelica dedicata marcii de catre compozitorul Frank Anatol. O partitura a marsului se pastreaza in prezent in arhivele BMW Group Classic, iar intepretarea s-a facut dupa un aranjament pregatit de Sabin Penea.